Wednesday, September 9, 2009

SEKALI LAGI JEMPUTAN BEKERJASAMA..

tak habes lagi rupa2nya jemputan ini.ingatkan dah habes hari tu.rupa2nya isu sama di mainkan lagi.susah ke nak berjuang kalau tak der kerjasama.geng2 sedia ada tak leh beri kerjasama ke?kan dari dulu lagi duk bekerjasama ngan geng2 tu.wat pe nak tambah geng baru?ker rasa geng lama da tak kuat?sebab tu nak tambah geng baru?nampak macam fully power.da cuak ker?baru skit da cuak.nampak macam samseng.org samseng pun tahu cuak jugak ke?wat malu jer.lu x payah la ajak org bekerjasama.lu pun da tahu ape yang geng tu perjuangkan.lu buat jer apa yang geng tu nak.lu bagi jer.susah sgt ke nak paham bongok?kata belajar sampai oversea.ker lu blaja x habes?lu letak ISLAM di atas sekali.INSYAALLAH settle.ada faham??

1 comment:

  1. lg byk geng lg besar dpt pegang kawasan ekekeke

    ReplyDelete