Wednesday, September 16, 2009

liga juara juara


liga juara juara da nak start.satu lagi liga yang confirmnya(confirmnya??pastinyalah!!)pastinya menarik minat kaki bola dan kaki judi sedunia selepas BPL (dulu EPL,ty fnd rocka)..season lepas meyaksikan dua team terhebat di muka bumi man united dan barcelona menguasai dunia bola sepak (hahahah..kasi panas skit).season nih confirm team team yang di ketahui lemah dan x pandai main bola akan mencuba sedaya upaya untuk menghalang ke-glory-an man united dan barca.gua agak dapat halang man u kot sebab man u kehilangan 2 pemain bintang mereka (tapi glory tetap glory sebab man u dah buktikan selepas membelasah arsenal n spurs).kita sama sama saksikan kehebatan man u dan barca serta team team lemah yang lain merebut kejuaraan liga juara juara..

p/s: gua x sokong mana mana team.gua x minat pun bola.gua bukan kaki bola.kaki gua kaki ori babe.kaki manusia.tapi MAN U n BARCA memang terbaik n terhebat!!glory glory man united..hahahahah...

4 comments:

  1. bola??ada bulat,ada bujur..yang bulat for soccer..yang bujur for rugby..yang segitiga dan petak gua tahu la ad ke x..hakhakhak..

    ReplyDelete
  2. apa brang tgk bola..bek aku tgk gimnastik berirama...

    ReplyDelete