Saturday, September 19, 2009

colek=rojak

colek??comfirm org luar kelantan kekurangan kefahaman apa itu colek.colek is mean rojak.rojak adalah makanan kegemaran orang kelantan selepas penat berterawikh di masjid.kat luar kelantan memang susah gila nak cari.memang org cakap ada.tp masa gua kat s.alm ari tu,dah merata2 tempat gua mengembara nak makan rojak punya pasal.x jua ku jumpa.memang gua mengidam gila nak makan.akhirnya malam tadi dapat juga akhirnya gua tibai.rojak bukan sebarang rojak.bukan rojak buah yang org makan kat tepi pantai tu..bukan juga rojak yang kedai maple jual.tp rojak ayam,ikan,hotdog,fishball and more..memang sedap gile.sampai menjilat jari.gua ade tangkap gambar tadi.tp x leh nak upload lagi sebab x jumpa cari cabel.nanti dah jumpa cabel gua upload.memang besh~!

3 comments:

  1. org ganu knl jugok colek..hehe..
    mmg sedap..tp xrajin mkn lg rojak aym ikan hot dog tu..mcm plik je..huhu..
    nway SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR DAN BATIN..

    ReplyDelete
  2. tfaaaaa jeles ek??hahahahaha...

    mn ad pelik..makanan rutin di bulan puasa..huhuhuh..sometime perut lembu..

    ReplyDelete