Thursday, September 17, 2009

ramadhan..gua pasti rindukan kamu..

sayu la pulak bl pk ramadhan dah nak habes.ramadhan akan tnggalkan kita semua.kalo panjang umur,ade rezeki dapat lagi kita bertemu.kalo dah x der sume tu?hmmmmmmm....raya memang seronok.tapi kejap2 jer.ms ade open house,kenduri kendara.tapi,sepanjang bulan ramdhan,tiap2 ari rasa macam seronok.pagi2 lagi dah kuar cari makanan nak sahur.kalo mood ok,poket penuh,tibai nasik maple.kalo poket dah kosong,maggie la jawabnya.petangnya pulak,beramai2 g bazaar ramadhan.macam2 ade kat sana.nasik,kuih,air....kerenah manusia pun macam2.ade yang bazaar x bukak lagi dia da tercegat kat ctu.bukak pose awl ke bro?ade yang 2 3 minit nk sampai waktu berbukak baru nak kalut cari makanan.sometime g makan free kat masjid.kalo bukan bulan ramadhan mana ada makan free macam tuh.malamnya pulak,umah confirm bising.member2 suruh gi berterawih.tapi yang menyuruhnya x g pon.huhuhuhuhu..

kat shopping complex merata2 ada sale,ade yang 50%,70%,80%.nasib baik x der yang 100%.kalo ade confirm gua orang yang terawal tercegat depan shopping complex tuh.hakhakhak..adui...bestnyer bulan ramadhan..rokok pun jimat.siang ari x yah isap.hehehehe.ada satu lagi yang best,orang berlumba2 nak jadi baik.agak susah la nak jumpe gurl yang pakai skirt di bulan ramadhan.mn skirt dorang pegi pun x tau.kene kurung skali ngan setan kot.nak kate da buang x jugak sebab lepas raya confirm ada pulak skirt tuh.buang2 la yer..nak tunjuk kat sapa??simpan la..tunjuk kat suami kamu kat umah dah lerw.x yah la tunjuk kat gua.gua memang x leh orang pakai sexy.mata asyik nak menjeling jerk...

ade 3 ari jer lagi ramadhan.gua nak nikmati btul2.insyaALLAH kita jumpa lagi tahun depan.yang pastinya gua akan rindukan kamu.ramdhan bulan seribu bulan.bulan ibadat......

8 comments:

  1. alhamdulillah...da insap pon kwn aku sorg neh..haha jgn marah..slamat ari rya

    ReplyDelete
  2. hahahaha alawak seyhhh citer kamu ...amat kelaka bila bulan pose tak nmpak org pkai skirt ..wakakaka ....apa boleh buat ..manusia akhir zaman ...

    ReplyDelete
  3. imheppie: jahat ke aku sebelum nih..hehehehe..

    bellesakura: kamoo setuju ker??

    ReplyDelete
  4. setan pinjam nk pakai kot.ngehehe :P

    stopkan merokok tu lagiiiiilaaaaa elok :)

    selamat hari rayaa

    ReplyDelete
  5. nak stop gak..x sampai seru lagi..huhuhu...

    ReplyDelete
  6. bile agak2 nk sampai tu?nnti aku bg hadiah.haha

    ReplyDelete
  7. nak bg adiah??ari ni la da sampai seru..huhuhuhu..

    ReplyDelete