Wednesday, September 16, 2009

kota bharu bandaraya islam..


fuyyyooooo.kota bharu da banyak berubah.serius wa cakap lu.ms gua sampai ptg tadi,turun jer bas gua mcm tak tahu kat mana gua berada.gua da cuak da.ingatkan salah naik bas.bila tengok btul2,sah!ini memang bandar gua.tapi nape lain macam jer?rupanya dah jadi jalan sehala.baru beberapa bulan x balik gua da pening.kalo yang duk oversea confirm fening nk pikir kat mn dia berada.hahahahahaha.tahniah kota bharu.walaupun di bawah kepimpinan ulamak,kemajuan tetap tercapai.sape cakap kepimpinan ulamak kolot??gua potong kaki dia.gua memang respect la kepimpinan kat negeri gua.satu lagi yang org kat luar kelantan x kan jumpa,cina cakap dialeg kelantan.kalo kat luar confirm x jumpa.nak jumpa yang cakap melayu pun susah.tp kat sini memang gua respect.bukan setakat bahasa melayu,dialeg kelantan tu babe.memang one malaysia (one kelantan lebih specifik).kalo yang belum sampai kelantan,baik lu datang melawat negeri gua.lagi best kalau lu dapat beristerikan atau bersuamikan org kelantan.hakhakhak.tahniah kepimpinan ulamak!

gambar atas: akan datang,bandar satelit kota bharu.

p/s: gua pun x tahu ape yang gua merapu...

10 comments:

  1. aku tap taon family wajib gi klantan kalo cuti skola..mkn2 angin besh wooo haha..

    ReplyDelete
  2. mu buat aku rindu kelate la bro.lamo xkelik :(

    ReplyDelete
  3. penulis: pangkah bulan??setiap undi adalah rahsia..huhuhu

    imheppie: nnti dtg klantan jgn lupa singgah rumah taw..

    tfaaaaa: r u kelantaness??

    ReplyDelete
  4. well..my frens ckp aku ni kelate celup.hahaha

    parents aku kelantan 2 2, tp aku lahir kl..so aku ialah??ha lu pikirla sndiri.haha

    ReplyDelete
  5. darah tetap darah..darah kelantan mengalir dalam tubuh mu..hakhakhak....

    ReplyDelete
  6. kawe tiap2 tahun kelik kelate ...so , kawe pon bangga sikit ada darah kelate ..walaupon tak pahe sangat apa demo kecek ..wakakakaaaa

    ReplyDelete
  7. haha..yelah2.ngalir tu kompom laa.ngiahaha..
    mak aku bachok, bpk aku pulai chondong.heh :P

    tau ka??

    ReplyDelete
  8. mesti la tahu..aku kelantan pure..mu nk duk mn??duk kb la..umh aku..hakhakhak...

    ReplyDelete