Tuesday, September 15, 2009

mode lagu: balik kampung...

Perjalanan jauh tak ku rasa
Kerna hati ku melonjak sama
Ingin berjumpa sanak saudara
Yang selalu bermain di mata

Nun menghijau gunung ladang dan rimba
Langit nan tinggi bertambah birunya
Deru angin turut sama berlagu
Semuanya bagaikan turut gembira

Balik kampung oh oh...
Hati girang
Ho ho... Balik kampung
Hati girang

Terbayang wajah-wajah yang ku sayang
Satu-satu tersemat di kalbu
Pasti terubat rindu di hati
Menyambut kepulangan ku nanti
Perjalanan jauh tak ku rasa
Kerna hati ku melonjak sama
Ingin berjumpa sanak saudara
Yang selalu bermain di mata

p/s: gua da nak balik kampung wei!!kepada kawan2 yang lambat lagi jangan jeles~!!!

9 comments:

  1. amboi amboi..eksaitednyee..
    duit raya jgn lupe simpan utk daku ehh. :P

    ReplyDelete
  2. hohh balek awal..ni jeles neh..

    xyah posa la bsok..

    ReplyDelete
  3. aku balik esok...doakan semua selamt dalam perjalanan..

    ReplyDelete
  4. Tfaaaa nk duit raya??meh beraya kat sini..

    imHeePie jangan jeles ek..esok tetap puasa..gua nak ganti..

    gua doakan kesalamatn fndrocka..

    maaf zahir dan batin friendz....

    ReplyDelete
  5. kat kota bharu..huhuhuhu..kat s.alm pon bole..tapi skit je la bagi duit raya...kakakakakak

    ReplyDelete
  6. sabar2..setiap org akan dapat balik kg..huahuahua..tp gua awal skit..

    ReplyDelete
  7. apesal xckp awal2?kalo x boleh aku tumpang beg ko weh.hahaha

    aku xbalik kg raye thn ni.last year pon xbalik.aiyak.sadis tol

    ReplyDelete