Tuesday, October 20, 2009

current dan voltage..??

apa itu current??voltage??ape tu??3 tahun gua belajar diploma elektrikal engineering..da masuk setahun setahun gua sambung degree..total equal to 4 tahun..baru hari ni gua faham pasal voltage dan current..selama 4 tahun kepala otak gua duk pk voltage tu cane??cantik ker??kulit putih..hidung mancung pipi tersorong sorong..current pulak ap??lawa x??kening lebat..body slim mcm ziana zain..nk tnye lect gua malu..da masuk 'u' pun x taw ka voltage ngan current tu ap..kalo nk idupkan sumthing,ap yng kita perlu,current or voltage??mn yng lebih penting,current ker voltage??apa beza current ngan voltage??kalo org mati sebab pgg wayar elektrik tu sbb voltage or current??hmmmmm..fening..mcm pk soklan agama..


p/s: huhuhuhuhuhu

2 comments:

  1. aku pon musykil bende tuh.haha..susah kan jdi electrician kan?cewah! :P

    ReplyDelete
  2. aku da ad jawapan..dah jumpa proff ari tuh..nnti ad ms aku cte..skunk x der mood lg nk bloging.....

    ReplyDelete