Thursday, August 27, 2009

SEBAT KE TAK??sape punyer keje ni??

heboh satu malaysia pasal kes sebat kartika sari dewi shukarnor.aku yang x kenal dia pun mula jadi peminat dia.jadi peminat tajuk cerita dia.SEBAT.tapi aku x knal dia.yg aku tahu tajuk dia jer.maka aku dengan dengan blur dan bangang (kerana cerita dah heboh satu malaysia pun aku x tahu lg) serta rasa ingin tahu bertanya member aku:

aku: siapa dia tu?
member: dengar cerita model sambilan..
aku: betul ker?
member: yer la.kate suke baca paper.x kan yg ni pun x tahu.?
aku: mn la aku tahu.aku baca sukan jer.berita lain mcm banyak tipu jer.
member: yg tipu cerita lain,cerita artis ngan sukan x tipu.
aku: cerita apa yg tipu?
member: *******

owh..kalau macam tu cerita artis la ni.tp yang tu x penting.yang penting sekarang cerita sebat.cerita syariat islam.hukuman tu dah hampir di lakukan.tiba2 di tangguhkan.mahkamah dah jatuhkan hukuman,tp bole di tangguhkan.bole ke??bole la tu..kalau x mcm mn terjadi.tapi sape punya kerja ni?kenape tangguh?apa alasan?kenapa susah sgt nk jalankan hukuman mengikut islam di negara yang beragamakan agama islam sebagai agama rasmi???

No comments:

Post a Comment